Rejestracja projektów
Biuro Współpracy Międzynarodowej zajmuje się rejestracją międzynarodowych projektów dydaktycznych i pomocą zarówno podczas aplikowania o projekt, jak i w trakcie jego trwania.
Zasady rejestracji międzynarodowych projektów dydaktycznych opisane są w Zarządzeniu JM Rektora SGGW Nr 113/2021 oraz w Zarządzeniu Nr 42
Rektora
Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
z dnia 15 maja 2023 r.
zmieniającym Zarządzenie nr 113
Przed złożeniem wniosku o międzynarodowy projekt dydaktyczny należy złożyć w Biurze Współpracy Międzynarodowej (bud. 8, pok. 19) Formularz Zgłoszenia Wniosku Projektowego, zatwierdzony przez autora projektu, Kierownika Katedry oraz Dyrektora Instytutu, który jest Załącznikiem nr 2 do Zarządzenia nr 42/2023 w sprawie zasad postępowania obowiązujących przy realizacji międzynarodowych projektów badawczych i dydaktycznych, innych niż projekty realizowane w ramach funduszy strukturalnych i podobne. Do Załącznika nr 2 należy załączyć Formularz Kwalifikowalności VAT zaakceptowany przez Kwesturę.
W przypadku otrzymania finansowania należy złożyć wniosek o otwarcie konta kosztowego oraz kalkulację kosztów udziału w projekcie.
Kontakt
Biuro Współpracy Międzynarodowej, budynek 8, pokój 19
+48 22 59 310 76