Informacje dla osób zakwalifikowanych - studia I stopnia i jednolite magisterskie
Kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia zapraszamy do złożenia dokumentów w terminie 20 – 23 września 2024 (oprócz soboty i niedzieli) w godzinach 9:00-15:00. Dokumenty należy składać w siedzibie uczelni znajdującej się na ulicy Nowoursynowskiej 166, budynek 8, parter.
Obywatele polscy składają dokumenty przy stanowiskach dostępnych w pokoju nr 2, wejście od frontu budynku (wejście A).
Cudzoziemcy składają dokumenty w pokoju nr 4, wejście od frontu budynku (wejście A).
Prosimy o zabranie ze sobą kompletu wymaganych dokumentów, zgodnie z wytycznymi ze strony. Wykaz dokumentów studia pierwszego stopnia oraz studia jednolite magisterskie:
- Obywatele polscy sprawdź listę wymaganych dokumentów
- Cudzoziemcy sprawdź listę wymaganych dokumentów
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia na podstawie świadectwa zagranicznego wymagającego uznania w drodze decyzji kuratora oświaty np. posiadacze świadectw wydanych na Białorusi, zobowiązani są złożyć decyzję kuratora oświaty w terminach składania dokumentów tj. 20 – 23 września 2024 (oprócz soboty i niedzieli).
Prosimy, aby każdy kandydat miał ze sobą dowód osobisty lub paszport (cudzoziemcy).
W przypadku zmiany imienia i/lub nazwiska należy okazać odpis aktu małżeństwa bądź decyzję urzędu stanu cywilnego wydaną w tej sprawie.
W przypadku, gdy dokumenty podpisane są podpisem elektronicznym powinny być poświadczone notarialnie przez notariusza.
SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Rekomendujemy osobiste złożenie dokumentów w siedzibie uczelni przez zakwalifikowanych kandydatów. Jeśli kandydat, nie może stawić się osobiście, dokumenty w jego imieniu może złożyć osoba trzecia. Osoba, której kandydat powierza dostarczenie dokumentów na uczelnię, nie musi posiadać pisemnego pełnomocnictwa. Warunkiem przyjęcia dokumentów, w takim przypadku, jest przedłożenie kompletu wymaganych dokumentów oraz podpisanej przez kandydata ankiety osobowej oraz innych oświadczeń, jeśli są wymagane w procesie rekrutacji.
OSOBY ZAKWALIFIKOWANE NA WIĘCEJ NIŻ JEDEN KIERUNEK STUDIÓW
Osoby zakwalifikowane na więcej niż jeden kierunek studiów składają dokumenty na jeden wybrany przez siebie kierunek studiów.
Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia w poprzednich turach rekrutacji, którzy złożyli dokumenty i mają status przyjęty – mogą złożyć dokumenty na kierunek, na który się dostali pod warunkiem złożenia rezygnacji z wcześniej wybranego kierunku. Osoby te zobligowane są do ponownego złożenia dokumentów na uczelni w ww. terminie.
OSOBY NIEPEŁNOLETNIE
W przypadku kandydatów niepełnoletnich wymagana jest pisemna zgoda obydwojga rodziców lub opiekunów prawnych m.in. na udział w rekrutacji, podjęcie studiów oraz podpisania umowy/oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za studia w SGGW.
W przypadku:
- nieobecności rodziców podczas osobistego składania dokumentów kandydat zobowiązany jest przedstawić zgodę rodziców poświadczoną przez notariusza lub przez polską placówkę dyplomatyczno-konsularną (notariusz lub polski konsul poświadcza własnoręczność podpisów rodziców/opiekunów prawnych złożonych na dokumencie),
- obecności rodziców podczas składania dokumentów przez kandydata, rodzice składają podpisy na oświadczeniu w obecności pracownika przyjmującego dokumenty.
Należy okazać akt urodzenia lub wyrok sądu dotyczący przyznania praw rodzicielskich.
UWAGA! Przedstawienie zgody nie dotyczy kandydatów, którzy ukończą 18 lat przed 1 października 2024 r.
NIEZŁOŻENIE DOKUMENTÓW WE WSKAZANYM TERMINIE
Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia, którzy nie złożą dokumentów w wyznaczonym terminie, traktowani są jako osoby rezygnujące z udziału w rekrutacji.
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z ODPŁATNOŚCIĄ ZA STUDIA
Opłaty za studia od roku akademickiego 2024/2025 dostępne są na stronie czytaj więcej
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna