Operacyjny wymiar digitalizacji
Sesję „Digital PR robi efekt WOW, czyli jak social media uczelni tworzą jej
markę” prowadziła Anna Kiryjow-Radzka, specjalistka PR w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i prezeska Stowarzyszenia „PRom”.
Do dyskusji zostali zaproszeni eksperci, którzy podzielili się z uczestnikami Konferencji wiedzą i doświadczeniem.
Paneliści:
- Dr hab. Marta Mendel, prorektorka ds. współpracy międzynarodowej, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
- Paulina Boroń-Kacperek, dyrektorka Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu / Gwiazda Marketingu 2021
- Maciej Krzyczkowski, kierownik Działu Współpracy i Promocji Międzynarodowej, Collegium Civitas
- Oleksandr Zakharchuk, strateg ds. mediów społecznościowych i kurator treści Ready Study Go! Poland, NAWA Research in Poland / Gwiazda Marketingu 2019
Dyskusja przedstawiła student journey – podróż trzyetapową. Podczas etapu „przed” uczelnie budują wizerunek marki i komunikują się z potencjalnymi odbiorcami – zwieńczeniem działań jest rekrutacja najlepszych kandydatów. Gdy stają się oni studentami, zaczyna się etap „w trakcie” – kontakt młodego człowieka z uczelnią jest wieloaspektowy, zanurza się on w doświadczenie studiowania nie tylko w sali dydaktycznej, ale też w dziekanacie, mediach społecznościowych i internecie. To kształtuje opinię o naszych uczelniach w głowach najbardziej autentycznych ambasadorów marki – studentów. Ich opinię biorą pod uwagę następni kandydaci. Finałem jest rozległe „po” – kiedy alumni odbierają dyplom… Czy z nami zostaną? Czy będziemy dla nich istotni? To zależy od naszej komunikacji – spiętej w dobie COVID-19 klamrą dialogowości, digitalu i otwartości uczelni. Na te tematy dyskutowali eksperci reprezentujący kluczowe poziomy budowy marki uczelni.
Więcej o konferencji na stronie.