Elektroniczna Legitymacja Doktoranta
Uprzejmie informujemy, że sprawy związane z ELD można załatwiać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 w budynku 2 pok. 04 i 05
W celu otrzymania Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej należy:
wczytać aktualne zdjęcie do systemu Uczelni poprzez konto eHMS – zakładka moje dane -> edycja;
wnieść opłatę za wydanie ELD na konto uczelni nr 52 1240 6003 1111 0000 4942 8120 w wysokości:
oryginał ELD – 17,00 zł;
duplikat ELD – 25,50 zł
poinformować e-mailem pracowników Biura Obsługi Nauki:
o chęci otrzymania ELD wraz z potwierdzeniem dowodu wpłaty za wydruk i wydanie legitymacji
Wytyczne CI dotyczące umieszczanego zdjęcia w systemie Uczelni:
- postać cyfrowa rozdzielczości 300 punktów na cal (300 dpi) w formacie jpg;
- rozmiar wydruku 2,00 cm (podstawa) na 2,50 cm (wysokość);
- zdjęcie legitymacyjne, kolorowe;
- jednolite, jasne tło (nie mogą występować dodatkowe elementy);
- portret nie może sięgać poniżej pachy;
- zdjęcie bez nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami;
- osoba z wrodzonymi lub nabytymi wadami narządu wzroku może załączyć fotografie przedstawiające osobę w okularach z ciemnymi szkłami, a osoba nosząca nakrycie głowy zgodnie z zasadami swojego wyznania – fotografie przedstawiające osobę z nakryciem głowy (dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączenia fotografii przedstawiającej osobę w okularach z ciemnymi szkłami jest orzeczenie o stopniu niepełnosprawności osoby z powodu wrodzonej lub nabytej wady narządu wzroku, wydane zgodnie z przepisami o orzekaniu o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności; dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączania fotografii przedstawiającej osobę w nakryciu głowy jest zaświadczenie o przynależności do wspólnoty wyznaniowej);
Doktorant ponosi odpowiedzialność za zamieszczone zdjęcie!
W przypadku wydruku legitymacji z błędnym zdjęciem, zostanie on niezwłocznie obciążony kosztem wydruku duplikatu.
UWAGA!
Ze względu na zwiększoną kontrolę w systemie obsługi ELS, aktualne dane doktoranta w systemie HMS muszą być identyczne z danymi zawartymi na przedłużanej legitymacji.
W przypadku zmiany nazwiska lub adresu zameldowania doktorant zobowiązany jest do wystąpienia o wydruk duplikatu legitymacji doktoranta.
W przypadku rozbieżności danych, dotychczasowa legitymacja nie będzie przedłużona na kolejny, nowy rok akademicki.
Uprzejmie informujemy, że doktoranci, którzy mają problem z załadowaniem biletu ZTM na ELD powinni zgłosić się z legitymacją do Centrum Informatycznego – pok. nr 18 w celu usunięcia blokady.