Biuro Obsługi Nauki
ADRES:
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Budynek nr 2, pokoje: 1a, 4, 5
e-mail:bon@sggw.edu.pl
Godziny pracy Biura Obsługi Nauki
Poniedziałek-piątek
8:00-16:00
Kierownik:
mgr Justyna A. Wietoszko
mail: justyna_wietoszko@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 310 61; pok. 1a
Pracownicy BON:
Starszy Specjalista: mgr Aleksandra Karolak
mail: aleksandra_karolak@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 314 12; pok. 1a
Starszy Specjalista: dr inż. Arkadiusz Gralak
mail: arkadiusz_gralak@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 31064; pok. 4
Specjalista: mgr Mateusz Siemaszko
mail: mateusz_siemaszko@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 35685; pok. 5
Specjalista: mgr Renata Wiejek
mail: renata_wiejek@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 310 60; pok. 5
Specjalista: mgr Monika Nykiel
mail: monika_nykiel@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 314 09; pok. 4
Zakres działalności Biura
- wsparcie jednostek merytorycznych w zakresie procedur prowadzenia postępowań w sprawie nadania stopnia doktora i doktora habilitowanego
- weryfikacja dokumentów przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz prowadzenie rejestrów nadanych stopni naukowych, wystawianie zaświadczeń o uzyskaniu stopnia naukowego;
- weryfikacja formalna dokumentacji postępowań awansowych na stanowisko adiunkta i profesora uczelni;
- wystawianie zaświadczeń dotyczących odbywania lub ukończenia studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020, w tym w celach emerytalno-rentowych;
- rejestracja konferencji naukowych;
- procedowanie umów w ramach odbywania staży krajowych na podstawie przepisów wewnętrznych Uczelni;
- przyjmowanie wynikających z przepisów prawa oświadczeń dotyczących działalności naukowej oraz prowadzenie rejestru tych oświadczeń;
- prowadzenie sprawozdawczości z działalności naukowo-badawczej dla potrzeb władz Uczelni oraz służb statystyki publicznej, w tym opracowanie rocznego Sprawozdania Rektora na podstawie materiałów nadesłanych przez właściwe jednostki SGGW;
- gromadzenie informacji niezbędnych do monitorowania wdrażania strategii Uczelni w zakresie działalności naukowo-badawczej;
- obsługa organizacyjna Senackiej Komisji ds. Nauki i Rozwoju Kadr;
- obsługa organizacyjna Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów;
- obsługa organizacyjna Uczelnianej Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów;
- obsługa Rektorskiej Komisji ds. Etyki Badań Naukowych z Udziałem Człowieka, w tym przyjmowanie wniosków, przygotowywanie materiałów na posiedzenie oraz przygotowywanie uchwał Komisji;
- obsługa Rektorskiej Komisji ds. motywacyjnego systemu wynagradzania, w tym przyjmowanie wniosków i przygotowywanie danych na posiedzenia;
- obsługa Rektorskiej Komisji ds. Systemu Wsparcia Finansowego dla Naukowców i Zespołów Badawczych, w tym przyjmowanie wniosków i przygotowywanie danych na posiedzenia;
- przyjmowanie i procedowanie wniosków w ramach Własnego Funduszu Rozwoju Nauki;