Doktorat wdrożeniowy
Zasady udziału
W Szkole Doktorskiej SGGW istnieje możliwość realizowania doktoratów finansowanych przez Ministerstwo Edukacji i Nauki w ramach programu „Doktorat wdrożeniowy”.
Nabór do Programu odbywa się zgodnie z Komunikatem MEiN.
1. Składanie wniosków:
Termin rejestracji wniosków w systemie OSF i przesłania wymaganych dokumentów do MEiN: od 5 maja 2021 r. do 31 maja 2021 r.
Wnioski należy wypełnić do 21 maja 2021 r. i również w tym terminie należy przekazać informację do Biura Szkoły Doktorskiej o ich przygotowaniu. Zachowanie tego terminu jest konieczne z uwagi na to, aby podpisany wniosek wraz z wymaganymi załącznikami i podpisami został przesłany do Ministerstwa w wymaganym terminie, czyli do 31 maja 2021 r.
Szczegółowy zakres informacji zawartych we wniosku
2. Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej:
Po otrzymaniu w systemie OSF informacji o zakwalifikowaniu wniosku do finansowania kandydat powinien przystąpić do rekrutacji.
Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej SGGW odbywa się zgodnie z Harmonogramem przyjętym na dany rok (informacja na stronie www w zakładce Rekrutacja).
3. Uzupełnienie informacji do wniosku:
Przesłanie informacji do MEiN o przyjęciu do Szkoły Doktorskiej oraz uzupełnienie innych wymaganych danych: do 20 września 2021 r.
Raport roczny
Tryb składania raportów rocznych w ramach programu „Doktorat wdrożeniowy”
Raport wraz z załącznikami każdorazowo należy wysłać do Ministerstwa do 10 października danego roku, po tym terminie możliwość wysyłki zostaje zablokowana.
Wypełnia się go w systemie OSF. Po uzupełnieniu danych i dołączeniu wymaganych dokumentów, a przed wysłaniem do MEiN, należy wygenerować oświadczenie, które należy przesłać do biura Szkoły Doktorskiej w celu przekazania go do podpisania przez Prorektora ds. Nauki. Podpisane oświadczenie będzie wysłane do MEiN przez Szkołę Doktorską za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Ze względów administracyjnych przygotowanie raportu należy zakończyć niezwłocznie po zakończeniu roku akademickiego, aby przed 10 października zdążyć uzyskać wymagane podpisy i przesłać całość w systemie OSF i przez ePUAP.
Przesłany raport jest oceniany przez ekspertów ministerialnych i dopiero po jego przyjęciu wypłacana jest transza dofinansowania na kolejny rok akademicki.
Zgodnie z umową zawartą z Ministerstwem środki finansowe przyznane na infrastrukturę badawczą na dany rok akademicki i niewydane w terminie do 30 września tego roku należy zwrócić do Ministerstwa.
Kontakt
Biuro Szkoły Doktorskiej SGGW, bud. 2, pok. 6A
Agnieszka Grabińska, e-mail: agnieszka_grabinska@sggw.edu.pl, tel.: (22) 59 310 63